Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].
KATEGORIE
 
NOWOŚCI
 

Ogólne warunki

Właścicielem sklepu internetowego www.krysztalki.sklepna5.pl jest firma:

FHUP Iwona Spuła 

ul. Dembowskiego 28A

32-540 Trzebinia

NIP: 549-120-88-81

REGON: 381763145


Christmas Bell 1. Towary sprzedawane są fabrycznie nowe, pierwszego gatunku i zawsze pochodzą z legalnego źródła. Jesteśmy zarejestrowaną firmą, dlatego robiąc zakupy nie wspierasz "szarej strefy". Sklep realizując zamówienia zobowiązuje się dostarczać towary wolne od wad.

 

2. Sprzedajemy towary za pośrednictwem Sklepu Internetowego KRYSZTAŁKI oraz serwisów Allegro.pl i Swistak.pl. Jeśli w danym momencie nie ma wystarczającej ilości danego towaru, skontaktuj się z nami. Postaramy się przygotować satysfakcjonującą ofertę i warunki transakcji.

3. Przed złożeniem zamówienia prosimy dokładnie zapoznać się z opisem, zdjęciami przedmiotu i kosztami przesyłki.



4. Cena towarów podawana jest zawsze za jedną sztukę (ewentualnie komplet) i jest ceną brutto. Dodatkowo do ceny należy doliczyć koszty przesyłki, które dodawane są automatycznie przy składaniu zamówienia po wyborze formy płatności (przelew) i uzależnione są od wagi przesyłki oraz gabarytów.

Koszt ten zawiera koszt przesyłki zgodny z cennikiem Poczty Polskiej oraz opakowanie.

 

 

 

 

 

5. Do każdej transakcji wystawiany jest rachunek w oryginale przesyłany wraz z dostawą (stanowi podstawę ewentualnej reklamacji czy zwrotu).

6. Wystawiany rachunek potwierdza legalność pochodzenia i oryginalność sprzedawanych towarów.

7. Każdą korespondencję mailową prosimy podpisywać swoim nickiem lub iniemiem i nazwiskiem – ułatwi i przyspieszy to identyfikację transakcji. Wszelka korespondencja powinna być wysłana na adres sklep@taniodladomu.pl. Odpowiemy na Twoje pytania najpóźniej w ciągu 24 godzin.

8. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i ma jedynie charakter informacyjny.

9. Wszystkie podawane ceny, są cenami brutto w walucie polskiej (PLN) i zawierają wliczony podatek VAT. Ceny podawane przy każdym towarze są wiążące w chwili składania zamówienia i obowiązują do czasu jego realizacji.

10. Warunkiem dokonania zakupu jest akceptacja niniejszego regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola przy składaniu zamówienia.

11. W przypadku, gdy na formularzu zamówienia dane klienta będą niekompletne lub nieprawdziwe, zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji.

 

Procedura zamówienia

1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.krysztalki.sklepna5.pl dokonać wyboru towarów oraz jeśli to możliwe, jego kolorystyki/modelu, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

2. Wybór zamawianych towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

3. W trakcie składania Zamówienia - do momentu naciśnięcia przycisku „Zatwierdź zakup” - Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.

5. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

- przedmiotu zamówienia,

- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy,

- wybranej metody płatności,

- wybranego sposobu dostawy.

6. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zatwierdź zakup”.

7. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Firmą FHUP Iwona Spuła Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

 

Warunki płatności

Christmas Bell1. Wszystkie wpłaty powinny być dokonywane na numer konta w Alior Bank:


36 2490 0005 0000 4530 7193 9775

Nasz numer rachunku bankowego wysyłamy w liście potwierdzającym zamówienie.

PROSIMY O NIE PRZELEWANIE PIENIĘDZY BEZ OTRZYMANIA NINIEJSZEGO POTWIERDZENIA z adresu sklep@taniodladomu.pl

Jeśli masz jakieś wątpliwości odnośnie rachunku bankowego skontaktuj się z nami mailowo

2. Na wpłatę na wyżej wymienione konto czekamy 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Jeżeli termin ten nie może być z różnych względów dotrzymany, prosimy o informację kiedy wpłata zostanie dokonana

3. Po dokonaniu zakupu Nabywca otrzymuje informacje (na podany przy rejestracji adres email) zawierające dane firmy oraz numer rachunku, na który należy dokonać przelewu za zakupiony towar oraz koszty przesyłki. Mail zawiera również szczegóły zamówienia oraz kwotę całkowitą jaka powinna być wpłacona na rachunek bankowy.

4. Opłata za przesyłkę zawiera koszt transportu i opakowania.

5. W tytule przelewu prosimy wpisać swój nick oraz numer zamówienia – znacznie przyspieszy to jego realizację.

6. Do każdej transakcji wystawiamy rachunek, który jest dowodem zawarcia transakcji i jednocześnie stanowi podstawę rozpatrywania ewentualnych reklamacji.

 

Warunki dostawy

Christmas Bell1. Wszystkie przesyłki nadajemy zwykle od 1 do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności na koncie bankowym – w szczególnych wypadkach są to maksymalnie 4 dni robocze.

2. W przypadku, gdyby przesyłka miała być wysłana na inny adres niż podany przy rejestracji, prosimy podać go przy składaniu zamówienia.

3. Koszty przesyłki skalkulowane są zawsze dla wagi zamówionego towaru i podane są zazwyczaj w opisie towaru. Jeżeli zakupili Państwo kilka towarów, wysyłamy je jedną przesyłką w celu obniżenia kosztów. Podstawę kosztów przesyłki stanowi ich waga.

4. Jeżeli macie Państwo jakieś pytania czy wątpliwości dotyczące produktu czy sposobu realizacji transakcji , chętnie odpowiemy na Państwa pytania (preferujemy kontakt za pomocą poczty email) – lepiej wyjaśnić sobie wszystko na początku. Prosimy o kontakt na: sklep@taniodladomu.pl

5. Niekompletne zamówienia NIE będą realizowane tzn. nie zawierające poprawnych danych do wysyłki lub bez opłacenia pełnej płatności za towar i przesyłkę.

6. Nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku gdy, dane adresowe podane przez Klienta są błędne lub niepełne. Ponowna realizacja zamówienia po otrzymaniu przez nas zwrotu przesyłki, jest możliwa po dokonaniu powtórnej wpłaty za wysyłkę oraz pokryciu kosztów związanych z dostarczeniem zwrotu. To samo tyczy się przypadku, gdy Klient nie odbierze w terminie przesyłki i zostanie ona odesłana.

 

Reklamacje i zwrot

1. Po otrzymaniu przesyłki, należy sprawdzić z zewnątrz jej stan czy przypadkiem nie nosi śladów uszkodzeń powstałych w transporcie. Jeżeli uszkodzenia będą miały miejsce należy w obecności listonosza lub kuriera rozpakować ją i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych w czasie transportu sporządzić protokół reklamacyjny podpisany przez Nabywcę i Kuriera.

2. Kupujący u nas ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.  Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki przez kupującego, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Kupujący  może poinformować o odstąpieniu od umowy mailem, wypełniając  przygotowany przez nas formularz (wzór w załączniku nr 1 niniejszego Regulaminu) lub składając oświadczenie na  piśmie. Klient otrzymuje od nas e-mail, że dokument otrzymaliśmy. Wszystkie dane zapisane są na serwerze - emaile i pełna korespondencja z klientem

3. W przypadku zwrotu towaru kupującemu zwracamy koszty przesyłki towaru do nas,  jednak jeżeli kupujący wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy oferowany przez nasz Sklep -  zwykły sposób dostarczenia, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


4. Zwroty pieniędzy są dokonywane na konto podane przez kupującego do 14 dni od odesłania towaru.

5. Odsyłany towar nie może nosić jakichkolwiek cech wskazujących na jego używanie czy uszkodzenie, a opakowanie powinno być oryginalne i nienaruszone. Do zwracanego towaru powinien być dołączony dowód zakupu (rachunek).

6. W przypadku zwrotu towar musi być odesłany za pośrednictwem Poczty Polskiej.

7. W przypadku stwierdzenia wad produktów bądź niezgodności zawartości przesyłki w stosunku do zamówienia Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki - otrzymania faktycznie  zamówienia.  

8. Przesyłki odesłane za pobraniem nie będą przyjmowane.  

9. Niektóre produkty wykonywane są na indywidualne zamówienie Klienta (przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana) i dlatego Zgodnie z artykułem 38 punkt 3 ustawy o prawach konsumenta, Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do w/w umów. Informacja, iż przedmiotem zamówienia jest przedmiot nieprefabrykowany, znajduje się zawsze w opisie przedmiotu zamówienia.

Przykładem takich rzeczy mogą być produkty wykonane na indywidualne zamówienie, produkty spersonalizowane na przykład: girlandy z kryształków akrylowych, zawieszki, bombki itd.

10. Wyłączenie prawa odstąpienia - Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umów według ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (art. 38).

11. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres:

32-540 Trzebinia, ul. Dembowskiego 28A

12. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

13. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

14. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

15. Zwracany towar musi być również czysty i pozbawiony zapachu (np. perfum czy papierosów) oraz zaopatrzony we wszystkie metki, czy dodatkowe akcesoria lub gratisy, jeśli są załączone do danego towaru.

16. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu rozpatrywane będą tylko w przypadku sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera i spisania protokołu szkody.

17. W przypadku wad fabrycznych wymieniamy towar na nowy lub zwracamy pieniądze.

18. Jeżeli towar (przesyłka) wróci do nas uszkodzona nie zwrócimy pełnej kwoty za towar.

19. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz zapisy ustaw:
- z dnia 31 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz.271),
- z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002r. Nr 141, poz. 1176).

- Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta

 

Postanowienia końcowe

1. Sklep www.krysztalki.sklepna5.pl jest sklepem internetowym FHUP Iwona Spuła

2.  FHUP Iwona Spuła zastrzega sobie możliwość zmiany opisów i cen dostępnych towarów oraz ich wycofywania i dodawania.

3. Składając zamówienie klient wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez  FHUP Iwona Spuła danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz.883

4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby sklepu.

5. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

6. Zamówienia mogą składać klienci, którzy założyli indywidualne konto w Sklepie i zalogowali się na swoim indywidualnym koncie klienckim.

7. Zakładając indywidualne konto klienckie i składając zamówienie Klient akceptuje niniejszy regulamin.

8. Prezentowany kolor towarów na zdjęciach może niewiele odbiegać od rzeczywistości.

9. Zamówienia w Sklepie Internetowym  składać można 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu korzystając z witryny internetowej

10. Warunkiem dokonania zakupu jest akceptacja niniejszego regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola przy składaniu zamówienia.

 

 

Załącznik nr 1 - WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

– Adresat FHUP Iwona Spuła  z siedzibą: 32-540 Trzebinia, ul. Dembowskiego 28A

 

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

 

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

 

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

 

– Adres konsumenta(-ów)

 

– Numer rachunku bankowego, na który ma być zwrócona wpłata

 

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 

– Data

 

(*) Niepotrzebne skreślić.


 

OCHRONA PRYWATNOŚCI

 

Ochrona danych osobowych

Niniejsza Polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych od Państwa przez sklep internetowy Tanio dla Domu prowadzony pod www.krysztalki.sklepna5.pl  (dalej zwaną Witryną) przez  FHUP Iwona Spuła, (dalej zwanego Sklepem Internetowym). Sklep internetowy dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia poszanowania Państwa prywatności i ochrony udzielonych informacji osobowych podczas korzystania z Witryny i dokonywania zakupów w ramach sklepu oraz w tym celu podejmuje wszelkie niezbędne działania.


Sklep internetowy nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z Witryny. Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez sklep internetowy i przechowywane na Państwa komputerze zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Państwa z Witryny i Sklepu Internetowego. Wykorzystywane przez sklep internetowy pliki cookies mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania
przez Państwa z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak Państwa hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z Witryny. Sklep internetowy wykorzystuje poniżej wymienione pliki cookie w następujących celach:
- sesyjne - pozostają na urządzeniu użytkownika przez około 30 minut po opuszczeniu przez niego strony lub zamknięcia przeglądarki internetowej
- stałe - pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas, który został określony w parametrach pliku (lub do czasu ręcznego usunięcia pliku z twardego dysku przez użytkownika).


Za przechowywanie oraz wysyłanie plików "cookies" odpowiedzialna jest przeglądarka internetowa, z której korzysta użytkownik (domyślnie przeglądarka akceptuje ciasteczka). Możliwe jest ręczne zmodyfikowanie ustawień przeglądarki w zakresie działań powiązanych z plikami "cookies". W każdym wypadku mogą Państwo zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje Państwa przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki, z której Państwo korzystacie.

Wyłączenie obsługi ciasteczek w poszczególnych przeglądarkach:

Firefox:
- należy kliknąć zakładkę "Narzędzia" w menu przeglądarki i wybrać "Opcje"
- wybrać zakładkę "Prywatność"
- z rozwijanego menu wybrać opcję: nie będzie pamiętał historii

Google Chrome:
- należy wybrać ikonę ustawień przeglądarki znajdującej się w prawym górnym rogu przeglądarki
- następnie należy wybrać "Ustawienia" i "Pokaż ustawienia zaawansowane"
- w zakładce "Prywatność" należy wybrać "Ustawienia treści" i przejść do zakładki "Pliki cookie"
- wybrać opcję "Zablokuj pliki cookie i dane z witryn innych firm" lub skonfigurować własne ustawienia

Internet Explorer 9:
- należy kliknąć zakładkę "Narzędzia" w menu przeglądarki i wybrać "Opcje internetowe"
- wybrać kartę "Prywatność"
- przesunąć suwak w obszarze "Ustawienia" do najwyższego położenia, aby zablokować wszystkie ciasteczka
- zatwierdzić zmiany klikając "ok".

Jednocześnie przypominamy, że całkowite wyłączenie plików cookies może powodować niedogodności podczas przeglądania stron internetowych, w tym uniemożliwiać korzystanie w pełni z niektórych funkcji odwiedzanych serwisów. 

Obok plików cookies sklep internetowy może również gromadzić dane zwyczajowo zbierane przez administratorów systemów internetowych w ramach tzw. logów lub plików dziennika. Informacje zawarte w logach mogą obejmować m.in. Państwa adres IP, rodzaj platformy i przeglądarki internetowej, dostawcę Internetu oraz adres strony, z której weszliście Państwo na Witrynę. Niektóre podstrony w ramach Witryny oraz inne środki komunikacji z Państwem mogą zawierać tzw. „web beacons” (tzw. elektroniczne obrazki). Web beacons pozwalają na otrzymanie informacji takich jak np. adres IP komputera, na który załadowana została strona, na której web beacon został zamieszczony, numer URL strony, czas załadowania strony, rodzaj przeglądarki, jak również informacje zawarte w cookies, w celu oceny efektywności naszych reklam. Dane te będą archiwizowane i wykorzystywane w celach analizy statystycznej i oceny globalnego ruchu użytkowników Witryny. Dane te nie będą łączone z przekazanymi przez Państwo danymi osobowymi.


Sklep internetowy będzie od Państwa zbierał następujące dane osobowe za pośrednictwem Witryny oraz innych form komunikacji, w przypadku dokonywania zakupów i procesu rejestracji na Witrynie:

1) nazwisko i imię,
2) adres zamieszkania lub pobytu,
3) adres poczty elektronicznej (e-mail),
4) numer telefonu,
5) opcjonalnie - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP)

Podanie powyższych danych jest dobrowolne lecz konieczne dla dokonania rejestracji i zakupu w ramach Witryny. Ponadto, sklep internetowy może zbierać od użytkowników następujące informacje w celu [wysłania newslettera]:

6) adres poczty elektronicznej (e-mail),

Podanie powyższych danych jest dobrowolne i wymaga Państwa zgody i jest konieczne wyłącznie dla realizacji wskazanych powyżej celów. Podkreślamy, że nie muszą Państwo podawać tych danych, jeżeli nie chcą Państwo korzystać z wskazanych powyżej możliwości. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawiania.

 

 


Udostępnienie informacji

W celu realizacji umowy sklep internetowy może udostępniać zebrane od Państwa dane do następujących podmiotów: firmy kurierskie, operatorów systemów płatności. W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum. Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.

Środki techniczne i Państwa obowiązki

Sklep internetowy dokłada wszelkich możliwych starań, aby zabezpieczyć Państwa dane i ochronić je przed działaniami osób trzecich. Stosujemy wszelkie niezbędne zabezpieczenia serwerów, połączeń i Witryny w celu ochrony Państwa danych. Wszystkie połączenia związane z wykonywaniem przez Państwa płatności elektronicznych, w przypadku wyboru takiej opcji, będą następować za pośrednictwem bezpiecznego szyfrowanego połączenia. Podjęte przez nas działania mogą okazać się jednak niewystarczające, jeżeli sami nie zachowają Państwo zasad bezpieczeństwa. W szczególności muszą Państwo zachować w poufności login i hasło do Witryny i nie udostępniać ich osobom trzecim. Proszę pamiętać, że sklep internetowy nie będzie zwracał się do Państwa o ich podanie, z wyjątkiem podania ich w trakcie logowania na Witrynie oraz zmiany hasła do konta. W celu uniemożliwienia korzystania z państwa konta osobom nieuprawnionym prosimy się wylogować po zakończeniu korzystania z Witryny.


Macie Państwo możliwość podglądu i edycji Państwa danych, w każdym czasie, w ramach Witryny, po zalogowaniu się z użyciem adresu e-mail oraz hasła. W sytuacji, gdy zapomnicie Państwo hasła lub wystąpienia innych problemów z logowaniem, prosimy o kontakt pod adresem: sklep@taniodladomu.pl Przysługuje Państwo prawo do żądania informacji o treści przechowywanych na Państwa temat danych, jak również prawo do żądania zmiany, zablokowania lub usunięcia danych, a także prawo do sprostowania błędów, uzupełnienia lub uaktualnienia Państwa danych. Macie Państwo również możliwość wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Prosimy w tym celu o kontakt pod adresem: sklep@taniodladomu.pl

Inne strony internetowe

W ramach Witryny mogą pojawiać się okresowo linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Witryny i nie są w żaden sposób nadzorowane przez sklep internetowy. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności, z którymi zalecamy zapoznać się. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za zasady postępowania z danymi w ramach tych stron.

Administrator

Uprzejmie informujemy, iż administratorem Państwa danych osobowych jest  FHUP Iwona Spuła

Zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania tekstu umowy

Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.krysztalki.sklepna5.pl  oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. Umowa sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail specyfikacji zmówienia. Wcześniejsze zamówienia mogą Państwo zobaczyć w ramach konta, po zalogowaniu. Treść umowy stanowi treść potwierdzenia zamówienia oraz regulamin.

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość

 

Szczegóły dotyczące prawa odstąpienia od umowy znajduje się w regulaminie niniejszego Sklepu: Regulamin


Pytania i zastrzeżenia dotyczące niniejszej Polityki prywatności mogą być przez Państwa zadane pod adresem: sklep@taniodladomu.pl

 

 

*****ZAPRASZAMY NA ZAKUPY*****

MOJE KONTO
  Logowanie
  Załóż konto
  Przypomnij hasło
 
PROMOCJE
 
POLECAMY
 
TOP LISTA
  1. 1.
  2. 2.
  3. 3.
  4. 4.
  5. 5.
 
Gwarancja i zwroty

Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl